dilluns, 8 d’abril del 2013

Granota del Cosim Plegades de Trapeando i funda de la cartilla de salut de la setmana del nadó La pantingana

Últimament no paro d'aprendre i aprendre de dones fantàstiques que preparen tutorials i cosim plegades, 1er vaig començar amb el CC de mi rincón de mariposas i en el que m'he encallat amb la cintura, crec que és un projecte que haig de deixar reposar per a poder acabar-lo, i després m'he llençat amb el de la granota de trapeando. I avui l'he acabat. I em sento infinitament agraïda alhora que contenta. Té molts fallos, he cosit i descosit varies vegades, els traus de l'entrecama no m'han quedat iguals, de fet el del mig l'he fet massa petit pel botó triat, i no tinc cap botó que em motivi pels tirants. Les robes...bé les robes...com no estava gens convençuda d'ensortir-me'n vaig pensar de fer-lo amb alguna roba barateta per què no em fés tan "mal" espifiar-la, i remenant l'armari vaig trobar un lli que em va sortir mooolt bé de preu. Però, la tela coordinada es especial per a mi, ja que va ser la 1era que vaig comprar als USA, i vaig pensar que si algun dia podia tornar a ser mare li faria quelcom d'especial al meu fill. I si li vaig fer la funda del carnet de salut (de la qual no vaig fer entrada, i ara aprofitaré que s'ha fet la setmana del nadó de La pantingana per ensenyar-vos la)
i amb el sobrant li he fet la butxaca i les vistes. I ja no m'enrollo més que demà matino!



1 comentari:

  1. Molt bé, valenta! La tela de les caravanes és preciosa. Gràcies per participar!

    ResponElimina

Gràcies per dir la teva!