divendres, 25 de febrer del 2011

CATS!

Bon dia!

A la primera entrada us vaig ensenyar el nostre pelut, i és que els animalons sempre han estat una constant a la meva vida, encara puc veure el nostre primer gos,el "Trobat", un pastor alemany preciós, que un veí va trobar abandonat a la carretera tot malmès, o la primera gata, la "Tobarich" (amic en rus, el meu pare li encanta el país soviètic!), i des d'aleshores, els nostres animals han format part de la nostra vida i anècdotes, sempre han estat un membre més de la família. Bé, al que anava, m'encanten els gats, i els meus pares en ténen 3, el Tati, el Roc, i el Ros.

El de més lluny, el Tati, el Roc i el Ros



 La meva germana Roser, és una enamorada d'ells! Així, que els hi vaig regalar a les meves germanes i a la meva cosina Kelly (que també té una gata preciosa, la Bella) uns gatets fets en patch, què us en semblen?? Són molt i molt senzills de fer, el negre, va quedar una mica "guerxo" pobret!!


Espero que us agradin! Animeu-vos a fer-los són molt senzills!

2 comentaris:

  1. A mi tambe me'ncanten els gats!
    Tot i que vaig creixer amb una gosseta, no vaig descobrir els gats fins fa pocs anys. Tinc una gata negra com el Tati, l'altre sembla una vaca frisona, gros i blanc amb taques negres, nomes li falten mamelles, la panxa que li penja ja la te...

    ResponElimina
  2. Jajaja!!Irina, boníssim el comentari, el Tati, també sembla una vaca, pesa 12kgs!!

    ResponElimina

Gràcies per dir la teva!