dimecres, 16 de novembre del 2011

Regalets per un Amic Invisble

Bon dia!!! tot i que plujós!! Aquest estiu vaig participar en un Amic Invisible i tenia pendent d'ensenyar-vos les manualitats que vaig fer, la meva AI és una noia molt dolça que ara no està passant gaires bons moments, i li volia fer quelcom que li fés força il.lusió, igual que als seus fills que són uns bombonets!!Ella és una fan de la cultura nipona, a la seva nena li encanten les fadetes, i com no el color rosa i lila, i el seu petitó encara és massa peque per tenir gustos definits! Així que els vaig fer aquests regalets, que quan els van obrir es van posar tots molt contents, que és del que es tractava!


Porta-claus

Guarda mocadors de paper

bosseta per el berenar

bolso amb una fadeta

4 comentaris:

  1. Quins bons regals per alegrar els mals moments! Ara seran una mica més bons. :D

    ResponElimina
  2. ostres quines cosetes mes maques,jo tambe vull jejej ets una artistaa.petons

    ResponElimina
  3. M'encanten els teus treballs. T'han quedat molt bonics, segur que a la teva amiga li encanten i l'animen una mica

    ResponElimina
  4. M'encanta el portaclaus!! Ultra Kelly :D

    ResponElimina

Gràcies per dir la teva!