divendres, 13 de juliol del 2012

DOU-DOU


Què paradet que ho tinc!


La vida amb el nostre fill és meravellosa i tot i que em deixa poquetes hores lliures per cosir, les que tinc les aprofito, altre història és tenir temps per actualitzar... Com ja sabeu rondo molt per l'SP i tenim un petit apartat de costura, el COSIM PLEGADES i anem fent projectes mensuals amb el seu tutorial. Doncs el primer va ser el dou-dou, un projecte fàcil-fàcil que va fer l'Olga d'elfs i nans, si hi passeu el jerseiet tan xulo que té penjat és un regal que li va fer al nostre fill. Mil Gràcies preciosa!
Al que anava el projecte queda molt bé, i al nostre fill li encanta! Una bona joguina, per què té les diferents textures de les betes i ara amb les dentetes la duu sempre a la boca! Les robes són de la col.lecció Timesless treasures que vaig comprar a la Fira de Sitges, i el revers està fet amb minky blanc que és molt gustosa i amorosa.
A més vaig enfeinadíssima amb uns encàrrecs per a uns bebès que al setembre comencen a la Llar d'infants i han d'anar ben preparats! I ja sabeu, qualsevol cosa que se us passi pel cap la podem fer! Ja us aniré ensenyant!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dir la teva!