dilluns, 11 de març del 2013

Amics invisibles de Nadal

Vaig mooolt tard en fer aquesta entrada... :(  
Com cada any entre varies amigues cosidores, pastisseres, scrapbookeres...vaja mamis que ens agraden les manualitats fetes desde el carinyo fem un Amic invisible 2 cops a l'any, per nadal i per el dia la mare. I té implícit un joc de pistes per a descobrir la nostra amiga invisible. Tot molt divertit! Aquest any jo repetia víctima, amb lo qual havia de ser més original.El primer regal que li vaig fer va ser aquest aquest. Així que em vaig posar a fer feina. Els hi vaig fer un joc de 3 en ratlla en feltre i un memory, amb una bosseta d'animalons per guardar-hi les peces. També 2 arbrets per penjar a l'arbre de nadal, vaig intentar que no fóssin les clàssiques boles! I per la meva amiga un receptari per a diari amb receptes molt senzilles i ràpides es fan en mitja hora la majoria. Del receptari no tinc fotos :( però de la resta si!! :)


els arbres per penjar

el 3 en ratlla

el memory

la bosseta



I la meva mare també participava en un amic invisible, i em va dir que era només fós un detall. I li vaig fer un portamonedes i un porta-kleenex. El porta-kleenex és un regal molt pràctic i moolt fàcil de fer.

l'amic invisible per la meva mare 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dir la teva!