dilluns, 4 d’abril del 2011

Foulard de primavera

Els que em coneixen saben que m'agraden molt les robes i els complements colorits...i fa un parell de setmanes vaig cambiar d'ulleres,que ja tocava! i aquest cop les triades han estat d'un blau cel per fora i lilós per dins, i com sempre de pasta, tamany junior (tinc un capet més aviat petit!). I si hi ha una cosa que m'enduc sempre vagi on vagi és un foulard, i m'en vaig adonar que no en tenia cap de color blau...així, que vaig agafar un parell de teixits que tenia rondant, i  tatxán! aquí teniu el resultat:



Fan bona parella les meves ulleres i el foulard, eh!!







Aquí ja el duc posat

A mi el que més m'ha agradat és que ha estat mooooolt fàcil de fer. He utilitzat les cintes adhesives per fer vores, i l'he rematat amb punt de festó, i les borles amb punt amagat, un 3 i no res!! i baratet, baratet!!

7 comentaris:

  1. nena que macoooo,jo no soc molt de foulards pero aquests si que m'agradatt.petons

    ResponElimina
  2. El foulard t'ha quedat molt maco. I les altres cosetas són super maques. Quina ideia que tens!!!

    ResponElimina
  3. Yo tambié lo convino todo y sobretodo las gafas! El foulard es una chulada!

    ResponElimina
  4. Dí que sí!!!viva la cinta de pegar!!!jajaja...me encanta!!!

    ResponElimina
  5. Ohhh que xulu!! això de la cinta és un gran recurs, sí senyor!!!

    ResponElimina

Gràcies per dir la teva!