dimarts, 26 d’abril del 2011

porta-entrepans i porta-coberts

Com cada dia dino a la feina, vaig començar a pensar com dur de manera més còmode els coberts, i els entrepans del berenar (si, sí, bereno com els nens!!!), i navegant pel forum del SP, en parlaven, i vaig agafar aquesta tan bona idea, però canviant el velcro per unes betes, i el resultat és aquest:


Aqui plegadets

el porta-entrepans obert

El porta-coberts

Em falta acabar el porta-plàstics, quan l'acabi us l'ensenyo. La roba, té un significat especial, de lluna de mel vam anar a Hawaii, i en quant vaig veure aquesta roba amb les flors hawaiianes, no hi va haver dubte,me la vaig endur en tots els colors que tenien!!! Així, quan estigui cansada de la feina, en mirar-ho em recordaré d'aquell fantàstic viatge, us deixo una foto d'aquestes flors tan i tan boniques, les plumeries i que fan tan olor!!!!!aix...em sembla sentir encara la brisa suau al capvespre...

6 comentaris:

  1. Que practico!!! Yo también quiero hacerme una bolsa para llevar la fiambrera y un porta cubiertos!!

    ResponElimina
  2. quina cosa mes xula ,ademés que es fantastic pero portar l'entrepá ,els color genials.petons

    ResponElimina
  3. Ja ho deia jo que tenia un aire Hawaià! Sempre va bé tenir alguna cosa amb tants bons records per ajudar a acabar de passar el dia. Bona tornada a la feina ;D

    ResponElimina
  4. Xuliisim i molt pràctic! La tela m'encantaaaa, i amb significat, que encara m'agrada més :D

    ResponElimina
  5. Guapiiiiiiiiiii!!!

    Que bé que t'han quedat!!! i la tela també m'agrada molt!!!

    Aissssss... t'he dit que t'estimo???

    Petonassos

    ResponElimina
  6. k xulo nena!!! estva desconnectadíssima d la blogsfera... i veig k heu treballat molt!

    ResponElimina

Gràcies per dir la teva!