dijous, 24 de juliol del 2014

Autoregal de sant i cap a RUMS!

Doncs si, ara que la meva màquina ha tornat a la vida m'he fet un autoregal, una altre Arorua de MRDM i un arranjament de faldilla. 
M'encanta el patró de la samarreta i un dia passejant amb els nens vaig anara Nunoya i al veure aquesta tela de gossos em vaig enamorar.
I la faldilla té un munt d'anys però és de les meves preferides, però una ja no té el cos de quan tenia 20 anys...així que vaig decidir allargar-li la vida amb un bon tall de tisora i un tros de puny a la cintura. I aquí el resultat! Bon sant a totes les Cristines i no oblideu passar per RUMS

Pues si, ahora que mi máquina ha vuelto a la vida me he hecho un autoregalo, otra Arorua de MRDM y un arreglo de falda.
Me encanta el patrón de la camisera y un dia paseando con los niños me paré en Nunoya y al ver esta tela de perros me enamoré.
Y la falda tiene muuuchos años, pero es de mis favoritas, pero como una ya no tiene el cuerpo de cuando se tienen 20 años...así que decidí alargarle la vida con un buen corte de tijera y un trozo de tela de puño en la cintura. Y aqui el resultado! Feliz santo a todas las Cristinas y no olvidéis passar por RUMS





Tela de samarreta blava dels Encants vells
Tela de bulldog francès de Nunoya
Puny de la faldilla de Cal Joan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dir la teva!