dilluns, 26 de maig del 2014

Arorua de La pantingana inacabada

Doncs si...feia dies que la volia acabar, em faltava posar el biaix a les mànigues, i fer les 2 costures laterals, i tota contenta vaig jo a acabar-la i...PLAFFF la meva estimada màquina de cosir s'ha declarat en vaga. Em fa nusos amb el fil de la canilla. I no ho puc arreglar. Fa 1 setmana li vaig fer una neteja a fons, així que no és que tingui pelusa o estigui bruta. He mirat i remirat a diferents blocs i preguntat i he fet tot el que he trobat, he canviat agulles, he canviat tensió de dalt i de baix, he canviat els fils i res, així que no l'he pogut acabar. 

Pues si...hace dias que la queria acabar, me faltaba poner el bies en mangas y hacer las 2 costuras laterales, y toda contenta que iba yo a acabarla  y PLAFFF mi querida maquina de coser se declaró en huelga. Me hace nudos con el hilo de la canilla. Y no lo puedo arreglar. Hace 1 semana le hice una limpieza a fondo, así que no es que tenga pelusa o esté sucia. He mirado y remirado en distintos blogs, he preguntado y hecho todo lo que he encontrado. He cambiado agujas, la tensión de arriba y abajo, he cambiado hilos y nada de nada así que no la he podido acabar.





Així que l'he mig muntat amb agulles de cap  per poder ensenyar-vos la però no està acabada i no sé quan la podré acabar, ja que el servei tècnic Alfa de la meva ciutat només obren al matí, un horari ideal per les dones treballadores, ah i no us penseu,que els dissabtes no obren!! així que a veure quan la puc recuperar. I el mes de juny està replet de CC (ggggrrrrr necessito fer-me roba!!!! i jo sense la màquina!!!!)

Así que la he medio montado con alfileres para ensenyarosla, pero no esta acabada y no sé cuando la podré acabar, ya que el servicio tecnico Alfa de mi ciudad sólo abren por las mañanas, un horario ideal para las mujeres trabajadoras, ah y no os penséis, que los sábados tampoco abren!! así que a ver cuando la puedo recuperar. Y además el mes de junio está repleto de CC(gggrrr necesito hacerme ropa!!! y yo sin maquina!!!)

Doncs aquí us l'ensenyo, li he aixamplat el coll, he deixat la màniga 3/4, i ho volia rematar tot amb biaix blau turquesa i punt de zigzag de 3 puntades. La roba estampada és dels encants vells que vaig comprar fa 1 any, i la blava la vaig comprar a l'última edició del mercadet "demanoenmano" que es va fer al CCCB.

Pues aquí os la enseño, le he ensanchado el cuello, he dejado manga 3/4, y lo queria rematar todo con bies azul turquesa y puntada zigzag de 3 puntos. La tela estampada es de los "encants vells" que compré hace 1 año, y la azul la compré en la última edición del mercadillo "demanoenmano" que se hizo en el CCCB.







I me'n vaig cap a La pantingana a veure el recopilatori i a que se'm posin les dents llargues ;)
Y me voy a La pantingana a ver el recopilatorio a que se me pongan los dientes largos ;)

1 comentari:

  1. ostres, què li deu passar a la teva màquina? i quin rotllo això del servei tècnic... ja els hi val... :-/
    T'ha quedat xula l'Arorua, a falta d'acabar-la...
    A veure si tens la màquina llesta pel juny perquè com tu dius, està replet de CC!!

    ResponElimina

Gràcies per dir la teva!